مدیریت-ارتباط-با-مشتری

محصولاتی که دارای عبارت 'مدیریت-ارتباط-با-مشتری' هستند

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مناسب ارائه سیستم های اطلاعات مدیریت

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری، CRM، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری، CRM، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری،اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

متغیرها مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری،اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری مدیریت بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری مداری

مبانی نظری مدیریت بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری مداری

مبانی نظری مدیریت بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری مداری، بازاریابی رابطع مند، مدیریت بازاریابی صادرات، استراتژی ورود به بازارها

مبانی نظری مدیریت بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری مداری، بازاریابی رابطع مند، مدیریت بازاریابی صادرات، استراتژی ورود به بازارها

دانلود فایل ورد Word پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

عنوان کامل مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) دسته مدیریت فرمت فایل WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه ۶٧ ______________________________________________________ بخشی از مقدمه اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است هرچند د

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری

ترجمه مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ( (e-CRMبر روی وفاداری مشتریان

بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ( (eCRMبر روی وفاداری مشتریان چکیده هدف از این مطالعه ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در ایجاد وفاداری مشتریان در سایت پارس مدیرمی باشد این مطالعه به روش توصیفی اندازه گیری انجام شده است نمونه گیری با 170 مشتری انجام شد برای انجام این مطالعه از دو پرسشنامه محقق ایجاد شده توسط استفاده

بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری

بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری

ترجمه مقاله سازگار کردن تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری

بازاریابی ارتباط با مشتری زمانی که بازار رقابتی بوجود امده یکی از برجسته ترین نمونه های قابل توجه شده است امروزه مدل های بازاریابی از مرحله محصول مداری به مرحله مشتری محوری تغییر یافته است مشتریان ارتباط مختلفی را با تولیدکنندگان تقاضا دارند و این نوع تقاضا را نسبت به مدل قدیمی ترجیح می دهند تکنولوژی پایگاه داده جدید مردم را قادر می سازد که اطلاعا

استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات با رویکرد قابلیت اطمینان بر روی توربینهای گازی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالغرب ایران

استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات با رویکرد قابلیت اطمینان بر روی توربینهای گازی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالغرب ایران

محصولات پر فروش

دسته بندی محصولات

بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی